..........................................................

Saturday, March 12, 2011

Tsunami...another reminder ?

Amacam?
Sihat ke hari ni?Cuaca ok ke kat sana? Kat Sdk ni...pagi tadi ada jugak matahari kejap pastu hujan sikit2 + angin kuat. Takut jugak nak melangkah ke pasar..almaklumlah pasar kan tepi laut...memang tepi laut sangat2...Huhuuu sambil pilih ikan, sambil mata menjeling ke laut..angin kuat, laut bergelora, bot2 ringan menari2 kat tengah laut..amat menakutkan! Tapi Mama melangkah juga ... hehe...kalau ditakdirkan mati kat situ, mati syahid kot...sebab dalam tujuan membeli bhn2 makanan utk ahli keluarga kan..?Betul ke gitu? DIA saja yg tahu...


Area rumah kami jauh dari laut...tapi fikiran melayang2 ke Kg. Teluk Ketapang nun di sinun....dekat bebenor dgn laut. Ya Allah, lindungi lah mereka2 yang tersayang di sana..amin... :)

Tsunami...another reminder dari Allah..kan? Takut sungguh bila tengok video tsunami kat Jepun tu. Sangat2 takut. Moga2 kita semua dijauhkan dari malapetaka macam tu..

ok ok...jom tengok gambar ni.


heeee.....shopping buah-buahan, youuuu....
Madu & limau nipis tu..utk ubat batuk...macam menjadi jugak dgn Mama tp dgn Ayah macam x jadik je...kuman degil kot dalam tekak Ayah.
Tembikai tu..utk memenuhi permintaan Afiq.
Ciku pulak, ternampak masa beli tembikai tu...tehingin pulak..
Pisang? Alisya's favourite.
Pear...beli 2 biji je..
Lemon....utk lusa punya Cheese Cake.
Itu le kisah nya..

No comments:

Post a Comment