..........................................................

Thursday, March 24, 2011

Makan petang...

wonderpet, wonderpet...

haaa sambil2 duk layan wonderpet ni, siap jugak kuih Mama utk petang ni...
petang ni tak tau nak makan apa...tadi masak nasik goreng utk lunch, sbb Afiq dah request sebelum gi skolah...nak makan nasik goreng and sup and telo mata....apalagi...bahagia la Mama..minggu ni Ayah langsung tak balik lunch kat rumah...diet le konon...

hari ni, dah muak makan minyak2 ni...maka hari ni kita makan putri ayu pulak...putri ayu cacat sebenonya sebab tak cukup sifat...tak buh nyior pun sbb budak2 ni sure tak makan nya yg ada nyior tu...pastu kali ni buh dalam paper cup tecit2...comel2 gitu..sbb kononnya boleh le dapat byk skit..nanti boleh bagi kat anak2 didik Mama ptg nanti...haaaa mmg dapat banyak pun...tp....tak tau la sempat tak nak bg kat dorang, Afiq Alisya dah serang ni ha...suka pulak dorang makan tu....kata Afiq "saya suka lah kuih ni Mama"...




heee Afiq,Afiq...kdg2 rindu pulak nak dengar Afiq bahasakan diri sebagai Afiq...hehe..sejak 2-3 minggu sekolah, Afiq dah start bahasakan diri SAYA...bagus jugak..daripada dia bahasakan AKU???? huhh tau je la kan, bahasa sabah kan lebih kpd AKU.....tp kalau berurusan formal takde la dorang bahasakan AKU KAU....itu SAYA & KITA...kita tu maksudnya kamu la..

ok..nak sambung makan-makan....

No comments:

Post a Comment