..........................................................

Tuesday, March 15, 2011

Saya itu & saya ini...

Helloooo..
Dari pagi tadi Mama membusy kan diri di dapo...menyiapkan tempahan kuih Putri Ayu..Ntah apa ke hal nya, tetiba kali ni tak menjadi seperti biasa...macam malas bebenor adunan tu nak naik...sabo je la..buat adunan lain, pun gitu gak jadi nya...aiseyyyyy tak boleh jadi..kena bertenang dulu kot, baru bole sambung buat balik semula..

Dalam pada nak duk bertenang tu...macam2 hal pulak nak kena layan bebudak 2 orang ni..."mama...saya nak makan nasik & telur"...."mama, alisya main kat luar"......"mama, nasik saya tumpah"...."mama, saya nak air one hundred" ...(sampai tua la duk panggil air 100plus tu, air one hundred....dgn Alisya skali terikut2...tapi Alisya sebut macam ni...hehehe...nak gelak dulu jap...heee..."mama, nak air waweit"...haaaa kan?macam2 kerenah...lambatnya abih cuti skolah....wakaka....teruknya Mama!!


Alhamdulillah....adunan kali ke3 baru lah menjadi seperti yg sepatutnya..fuh!!!

3 comments:

  1. chayo2 cik nurul..dah abis pun ngap separuh ni..

    ReplyDelete
  2. hehehe....tq ye su..harap2 x serik nok berurusniaga lagi lainkali..

    ReplyDelete
  3. adatle kan time cuti sekola...ni pun cam 24/7 dok lam dapo jek..huhuu

    ReplyDelete