..........................................................

Wednesday, January 20, 2010

Entry penuh kesakitan...

Minggu lepas, straight hujan di Sandakan.. weekend pun tak boleh nak keluar rumah..Lepas tu Ayah kena selsema..nasib baik tak teruk sebab tak demam..Semalam dah start batuk2 pulak Ayah. Semalam ada tempahan tart lagi. Syukur Alhamdulillah...so mengeTART lagi lah Mama & Cik Ima.. Sesudah mengeTART, Afiq pulak ngadu sakit kaki...sakit tangan..pastu sakit perut pulak..dan muntah2...banyakkkkk....sian Mama tengok.. Lepas maghrib terus bawak Afiq jumpa tok dukun dia lah...hehe..Doc cakap takde apa yang serius pun sbb Afiq tak demam..And....for the first time Afiq tak nangis jumpa doc...Biasanya, nak timbang pun taknak..doc check temperature dia taknak...cek kerongkong tak nak...kali ni ok pulak..doc ckp "sudah besar ye Afiq sekarang, sudah tak takut sama doctor"...hehe..So doc bagi ubat tahan muntah je..Balik rumah makan ubat,minum susu terus tido...bangun jugak tengah malam,mintak susu..yelah,lapar agaknya perut kosong..asik muntah. Pukul 2.30 pagi badan Afiq panas, terus bagi ubat demam...pagi ni bangun tengok ok je Afiq...Mama pulak sakit tekak ni...alahaiiiiii....tak bestnya..

4 comments:

  1. lain plak aku...2 mggu lepas aku dok sihat sakit pale bagai...bila aku sembuh laki aku plok demam..laki aku sembuh balik mula kat aku demam dia...maren sakit tekak sebaik je bgn tido...pagi ni suara lain...huhuhu

    ReplyDelete
  2. musing sakit lening...smoge sihat belake la

    ReplyDelete
  3. pah ke mama doh x sihat..banyak minum air masak..telan ubt jika perlu..cam doc plak..hehe.

    ReplyDelete
  4. sandakan duk ujan je skrg..biasa lah tu..sakit2 sikit..ye doc eryn,akan ku telan obat jika perlu..stakat ni ok lagi..

    ReplyDelete