..........................................................

Tuesday, June 2, 2009

TAG lagi...

1. Bekas kekasih saya adalah..
My dear darling la..kekasih awal & akhir gitu....hehehe..

2. Saya sedang mendengar...
anak2 buah ku yang potpetpotpet

3. Mungkin saya patut..
keluar jalan2..sebab arini hari pertama abis pantang..merdeka sudah!

4. Saya suka...
jalan-jalan

5. Sahabat-sahabat saya...
ramai

6. Saya tak paham...
kenapa orang suka membazir..eee tak sayang duit ke?

7. Saya kehilangan..
takde hilang apa2 kot

8. Ramai yang berkata..
nobody's perfect bila buat salah


9. Cinta itu adalah...
give & take

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
tekun bekerja...(my dear darling la tu..)

12. Saya akan cuba...
jadi anak, isteri & ibu yang baik..yang sentiasa improve diri sendiri

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
selamanya lah!

14. Telefon bimbit saya..
sekarang nokia E71..paw my dear darling punya..sementara je tu..

15. Bile saya terjaga...
bila terjaga dari tido, cek hp ada sms/miss call or not


16. Saya paling meluat...
tengok orang mengada2..harap2 aku tak!

17. Pesta/parti adalah
tempat yg ada ramai orang...

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
kucing

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
erm...dari dulu sampai sekarang seronok memanjang..setiap peringkat, ada kenangan tersendiri..

20. Hari ini..
merdeka! dah abis pantang!

21. Malam ini saya akan..
tido..harap2 alisya tak bangun banyak kali malam ni

22. Esok pula saya akan..
pergi jalan2 kot

23. Saya betul2 inginkan..
a wonderful life!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
lupa nak tengok cermin pagi tadi

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
entah..sejak duk sandakan, dah lama tak berkecimpung dgn alam shopping ni...tp bila jejak KL..mesti nak cari Jusco/Ikea/Mid Valley/Sogo..

26. Makanan barat atau jepun..
barat la kot..

27. Bilik yang terang atau gelap..
gelap! baru siok tido.

28. Makanan segera adalah...
tak elok sebenonya

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"sandwic telur pun best" ..cakap kat bonda..sebab she's thinking of making sandwich

30. Siapa yang anda ingin tag..
Irma
Eryn
Liya
Eda Hadizam
dan sesapa yg teringin nak buat..sila kan...siok jugak layan TAG ni..

No comments:

Post a Comment